İptal ve İade Süreci
Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?
www.yagmurbutik.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim süresi fatura tarihinden itibaren "7 GÜN"dür.
Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?
1- Değişimini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ile beraber, fatura üzerinde bulunan merkez adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız Yurtiçi Kargo aracılığıyla göndermeniz gerekmektedir.
2- Gönderdiğiniz kargo bize ulaştıktan sonra değişim siparişinizi oluşturmak için istediğiniz ürünlerin stokları tükenmeden 0553 228 88 70 numaralı WhatsApp hattı ile iletişime geçmelisiniz.
3- İlgili ekibimiz gönderdiğiniz ürün ve verdiğiniz sipariş doğrultusunda değişim işleminizi gerçekleştirecektir.
4- KAMPANYALI ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM VE İADE YAPILAMAMAKTADIR.
Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?
1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.
2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz, ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.
3- Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken kargo ücretleri sizin tarafınızdan karşılanmaktadır. Yeni ürününüzü size gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.
4- İndirimli ürünlerde değişim ve iade KESİNLİKLE YOKTUR.
Kapıda Ödeme Hakkında Önemli Bilgilendirme
Aşağıdaki bildiri sitemiz üzerinden kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verip kargosunu hiçbir şekilde teslim almayanlar içindir.
Kapıda ödeme ile satın alınmış ürünlerin kargodan teslim alınması zorunludur. Teslim alınmayan ürünler iade edilemez. Teslim alınmayıp iade gelen paketler, firma tarafından kargo maliyeti eklenerek müşteriye tekrar gönderilmek üzere bekletilir.
Aynı şekilde ürün teslim alınmazsa satış sözleşmesi, onay alınması için telefon görüşmesi kayıtları ve alıcının beyan ettiği adresi, sipariş esnasında kullanılan bilgisayar yer adresi (IP/ MAC Adresi) delil olarak kullanılarak; Kapıda ödeme ile alışveriş imkanını kötüye kullanma, tedarikçi, kargo ve paketleme görevlisini gereksiz kullanma ve işgücünü yavaşlatma sebepleriyle; kargo masrafları, işletme masraflarının tamamının yasal yollarla tazmini için hukuki işlem başlatılır.
Alıcı kapıda ödemeli olarak satın aldığı ve teslim almayarak şirketi zarara uğrattığı her malın ve kargo dahil fatura tutarının en az kırk (40) en fazla doksan (90) katı kadar tazminat bedelini site sahiplerine peşinen ödemeyi resmen beyan eder.
Değiştirdiğim ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı
1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından yüksek ise kalan tutar KAPIDA ÖDEME olarak size yansıtılacaktır.
2-Değişimde Kargo Bedeli Her İki Yön İçin Size Aittir. Ödenmediği Durumlarda 100 TL Kargo Bedeli Hesabınızdan Düşülerek İşlem Yapılacaktır.
2- KAPIDA ÖDEMELİ KARGO ÜCRETİ HİZMET BEDELİ DAHİL 150,00 TÜRK LİRASIDIR. TUTAR FARKI OLAN TÜM KARGOLARA 100,00 TL KARGO ÜCRETİ YANSITILIR VE ALICI TARAFINDAN KARŞILANIR.
YURTDIŞI İPTAL & İADE
Yurtdışına yapılan satışlarda iade yoktur. Yurtdışından sipariş vererek değişim yapmak isteyen müşterilerimiz kargo ücretini kendileri ödemek mecburiyetindedir.
İPTAL & İADE
Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü YAGMUR BUTİK dresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak kargo bedeli tarafınıza yansıtılarak iade edilir. Mevcut anlaşmalı kargo fiyatı tahsil edilecek tutar üzerimizden düşülerek yansıtılır.
- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.
- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir.
Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?
Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için WhatsApp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 0553 228 88 70
* DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
* DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ YURTİÇİ KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. İADE VE DEĞİŞİMLERDE KARGO ÜCRETİ SİZE AİTTİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLER FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR..İLETİŞİM İÇİN 05532288870 ARAYIP DETAYLI BİLGİ ALABİLİRSİNİZ.